برندسازی، از مهم ترین ضروریات توسعه فرآورده‌های کشاورزی است

4

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: بازارسازی، بسته‌بندی باکیفیت، تبلیغات، برندسازی و برآورده کردن نیازهای کشورهای همسایه، از مهمترین ضروریات توسعه فرآورده‌های کشاورزی و غذایی است که اعتماد لازم را در خریداران و بازرگانان خارجی پررنگ‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی شاخص اقتصاد به نقل از ایرنا، «بهمن حسین‌زاده» در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی، افزود: اقدامات مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی و رونق اقتصاد روستایی با نوسازی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در دولت به سرانجام رسیده که با افزایش بهره‌وری می‌تواند نویدبخش خودکفایی کامل و توسعه صادرات محصولات متنوع ایرانی باشد.

وی گفت: نمایشگاه هایی از این دست نقش مهمی در ارتقای دانش فنی و مهندسی، تبادل اطلاعات روز، معرفی کسب و کارهای نو پا و معرفی توان شرکت های دانش بنیان در این حوزه را خواهد داشت و موجب رونق و رقابت سالم در این صنعت می شود.

این مقام مسئول اضافه‌کرد: ایران در زمره کشورهای پیشگام در تولید محصولات متنوع کشاورزی، لبنی و مواد غذایی بوده است که با روند توسعه و تحقق سیاست ها، این بخش می‌تواند سهم مناسبی در صادرات غیرنفتی داشته باشد.

حسین زاده، با اشاره به رقابت در روند صنعتی شدن کشاورزی و فاصله گرفتن از کشاورزی سنتی به مدرن گفت: با تکیه بر توان داخلی، در نمایشگاه امسال تلاش شده زمینه حضور تولیدکنندگان موفق و فناوران فعال این حوزه فراهم آید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران تاکیدکرد: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی، ابداعات و فرآورده‌های جدید در معرض دید متخصصان قرار می‌گیرد و با ایجاد بستر مناسب ارائه نیازها به ارتقای صنعت کشاورزی و مواد غذایی کمک می‌کند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به نیروی انسانی ماهر دانش‌آموختگان و متخصصان کارآزموده، خاک حاصلخیز، تنوع اقلیم و آب و هوای مناسب، ایران از قابلیت‌های کم‌نظیری در کشاورزی و صعنت غذا برخوردار است.

گفتنی است این نمایشگاه به منظور ارائه و معرفی بهتر پیشرفت‌های فنی، صنعتی و عرضه آخرین فناوری‌های روز و دستاوردهای صنعت کشاورزی، به مدت چهار روز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دایر است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.