تارگت؛ اتفاقی مهم در حوزه بازاریابی و فروش زیست بوم کسب و کار اصفهان

15

افتتاحیه «رویداد تارگت» با هدف آموزش بازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات به همت مرکز شتاب دهنده بازاریابی و فروش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی شاخص اقتصاد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در افتتاحیه این رویداد، ضمن تبریک ایام ماه رجب، گفت: شتاب دهنده بازاریابی و فروش در راستای پاسخ به نیاز مبرم فعالان اقتصادی اصفهان به نیروهای متخصص و کارآزموده در حوزه بازاریابی و فروش راه اندازی شد.
وی هدف از ایجاد شتاب دهنده های بازاریابی و فروش، صادرات و تجارت الکترونیک را ایجاد حلقه واسطی بین اعضای اتاق و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مرتبط برای پاسخ به نیازهای واحدهای صنعتی استان و کمک به توسعه کسب و کار اعضا که عمدتا در حوزه تجارت بین الملل فعالیت دارند، عنوان کرد.
گلشیرازی افزود: برای گذر از دوران صنعتی به فراصنعتی، ملزم به توجه به حوزه خدمات هستیم که یکی از راه های آن، تبدیل شدن به واسطه های فروش و صادرات کارآزموده و متبحر است.
وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از استقبال ۶ هزار نفر از رویداد های شتابدهنده بازاریابی و پذیرش قریب ۲۰۰نفر در رویداد تارگت، توصیه نمود: از این فرصت مغتنم بهره برداری کنید.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان همچنین بر مرور مداوم و عملیاتی دروس بازاریابی و فروش و به روز رسانی اطلاعات این حوزه، انتخاب مربی و حفظ ارتباط استاد و شاگردی و هدفمندی و صبر برای رسیدن به هدف نهایی تاکید کرد.
وی افزود: جامعه صنعتی و نیمه صنعتی ما به شدت نیازمند فرهیختگان حوزه بازاریابی و فروش برای به حرکت انداختن ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی است و این کار محقق نمی شود مگر با همت و پشتکار شما نیروی جوان .
وی بازار کاری شرکت کنندگان علاقه مند در این دوره را تضمین شده دانست و تصریح کرد: موفقیت شما بارقه امیدی برای دیگر علاقه مندان این حوزه است.
فرشته امینی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم هدف از «رویداد تارگت» را تربیت نیروی متخصص در زمینه بازاریابی و فروش بیان کرد.
رئیس شورای راهبردی مراکز شتاب دهنده اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ابراز خرسندی از نتایج مثبت «رویداد ماراتون صادرات»، گفت: این رویداد تاثیر مثبتی در ثبات و ایجاد مسیر شغلی آینده گروه های شرکت کننده در این دوره داشته و امید است «تارگت» نیز با حضور علاقه مندان به بازاریابی و فروش و حمایت اتاق بازرگانی اصفهان در مسیر شغلی شرکت کنندگان موثر واقع شود.
احسان شهیر، مدیر توسعه کسب و کار نیز با بیان اینکه اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم فعالیت خود با هدف کمک به بهبود محیط کسب و کار اقدام به ایجاد شتاب دهنده های صادرات، بازاریابی و فروش و تجارت الکترونیک نموده است، افزود: رویداد تارگت به عنوان دومین فعالیت شتاب دهنده بازاریابی و فروش، پس از رویداد «آن روی سکه» که با استقبال قریب ۶۰۰۰ نفر برگزار شد، با ۴ ماه اقدام کارشناسی و مدیریتی توسط متخصصان و اساتید مرتبط با این حوزه طراحی شده است.

وی رویداد مذکور را حاصل همت شورای راهبردی متشکل از فعالان زیست بوم کسب و کار با حمایت هیات رئیسه و اعضای هیات نمایندگان اتاق نهم از نخبگان دانست.
شهیر چشم انداز مرکز شتاب دهنده بازاریابی و فروش را ایجاد زیست بومی کامروا برای حوزه های مختلف اقتصاد و کسب و کار بیان و تصریح کرد: در این رویداد فرایندمدار، طی چندین هفته با حضور علاقه مندان به این حوزه و حمایت اتاق بازرگانی اصفهان، قرار است اتفاق مهمی در عرصه بازاریابی و فروش رقم بخورد.
در ادامه این رویداد، وحید خدری کیا، مشاور عالی اقتصادی و بازرگانی شرکت ها و سازمان ها به بیان نکاتی در خصوص کلیدواژه های اصلی بازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود انسجام و نظم موجود در اتاق اصفهان را ستودنی دانست و تاکید کرد: از آنجا که کشور ما سبقه خوبی در برندسازی نداشته است، اقدام اتاق بازرگانی اصفهان برای پرورش علاقه مندان به برندسازی را باید به فال نیک گرفت.
شایان ذکر است که رویداد «تارگت» از ۲۶ بهمن لغایت ۱۴ اسفند با حضور ۲۰۰ شرکت کننده با تمرکز بر بازاریابی مصرفی، فروش مستقیم و تولید محتوا و بهره گیری از اساتید و متخصصان این حوزه در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شاخص اقتصاد