توجه به مدیریت راهبردی، شرط بقای بنگاه های اقتصادی

10

 

مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان در صبحانه کارآفرینی با موضوع “مدیریت استراتژیک بازاریابی”، شرط بقای بنگاه های اقتصادی را توجه به مدیریت راهبردی دانست و گفت: مدیریت راهبردی قبلا فرصتی برای بنگاه های اقتصادی بود، اما امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، در این کارگاه آموزشی که به همت مرکز کارآفرینی بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری کمسیون امور اجتماعی و بانوان شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد، دکتر احسان شهیر مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان افزود: مدیریت راهبردی بازاریابی؛ هنر و علم تصمیمات وظیفه ای چند بعدی است که بنگاه ها را قادر می سازد به اهداف بلند خود برسند.

دکتر شهیر در رابطه با  تحقق این هدف افزود: در مدیریت راهبردی همه جوانب را باید در نظر گرفت و متناسب با زمان و مکان حرکت کرد.

مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه با معرفی و تبیین وظایف واحد توسعه کسب و کار، خدماتی را که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می توانند در اتاق بازرگانی اصفهان از آن استفاده نمایند، تشریح کرد.

در پایان این نشست به سوالات شرکت کنندگان در رابطه با واحد کسب و کار و فعالیت های اتاق بازرگانی پاسخ داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شاخص اقتصاد