دوره آموزش مجازی ” مدیریت ارتباط با مشتری ” در اتاق اصفهان برگزار می شود

32

 دوره آموزش مجازی ” مدیریت  ارتباط با مشتری “به همت مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی اتاق بازرگانی اصفهان  سه شنبه ۳ تیر ماه ۱۳۹۹   ساعت ۱۴ الی۱۹برگزار می شود .

سرفصل دوره:

  • آشنایی با مشتری و انواع آن و اهمیت مشتری مداری
  • ایجاد سازمان و محیط مشتری مدار
  • نگرش پیشرفته تفکرسیستمی در مشتری مداری
  • افزایش مهارت درک مسائل مشتریان و ارائه راه حل های اثربخش
  • اصول طلایی در جذب،ارتباط،حفظ،رضایتمندی مشتریان
  • ارزیابی پرسنل و سازمان در حوزه ارتباط با مشتری
  • شناخت تیپ های رفتاری
  • سفر مشتری و مدیریت تجربه مشتری
  • مهارت های گوش دادن فعال
  • فن بیان در ارتباط با مشتری
  • تن گفتار(زبان بدن) در ارتباطات با مشتریان
  • ارتباط تلفنی موثر با مشتریان
  • بایدها و نبایدها در حضور مشتری و جملات ممنوعه
  • نحوه دریافت بازخورد از مشتری و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان بویژه مشتریان شاکی
  • رفع بی علاقگی نسبت به مشتریان
  • نحوه انتقال پیام های تلخ به مشتریان و …             

علاقه مندان  برای شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به بخش همایش ها  و نمایشگاه های پورتال  اتاق بازرگانی اصفهان (www.eccim.com) به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری دوره های آموزشی می توانند  با تلفن  32208490-32208491- 36560 داخلی ۳۱۵۱ و ۳۱۵۳ تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.