سه پارامتر تعامل موثر با مشتریان

25

دوره آموزشی مجازی  مدیریت  ارتباط با مشتری به منظور کسب تجربیات مخاطبین بر اهمیت مشتری مداری  در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد ، جواد الهی مدرس این دوره آموزشی با طرح پرسش “بدترین رفتاری که یک فروشنده با شما داشته و فراموش نکرده اید چه بوده است؟” گفت: مشتری گرایی در سازمان با مدل های مشخصی صورت می پذیرد. مدل هایی که شناخت آن ها به تعامل بهتر با مشتریان می انجامد و موجب تمایز با رقبا خواهد شد.

وی در ادامه قابلیت های ذهنی، قابلیت های درون فردی و قابلیت های بین فردی را به عنوان سه پارامتر یک تعامل موثر با مخاطب عنوان و بر اهمیت شناخت خود، مشتری و محیط رقابت برای یک فروشنده  موفق تاکید کرد.

الهی در خاتمه تصریح کرد: برای تبدیل شدن به یک فروشنده عالی، ترس های مشتریان را زیاد نکنید، خوب گوش کنید، اعتماد به نفس داشته باشید و فقط سعی کنید که  تمایز خود را به خوبی بیان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شاخص اقتصاد