چگونه رهبران بازاریابی بحران کرون ویروس را مدیریت و برای آینده برنامه ریزی می کنند

28

در شرایط بهبود اقتصادی که معمولا پس از دوران همه گیری ویروس کرونا ممکن است اتفاق بیفتد، باراریابی که همانا پیوند بین کسب و کارها و مشتریان آنهاست نقش محوری و کلیدی ایفا کرده و برنامه ریزی برای آن دوران از هم اکنون می بایست شروع شود.

به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، کویید – ۱۹ در واقع یک بحران بی سابقه است، سرعت گسترش و شیوع این ویروس و تاثیرات آن بر خانواده ها و زندگی روزمره منجر به ایجاد احساس عمیقی از ترس، اضطراب و سردرگمی در بین مردم شده است.

این ویروس تعداد بسیار زیادی از مردم را به کام مرگ کشانده و این واقعیت را ادامه می دهد که کویید – ۱۹ در واقع یک فاجعه ای است که در جهان روبه افزایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر فایل زیر را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.