چگونه رهبران بازاریابی بحران کرون ویروس را مدیریت و برای آینده برنامه ریزی می کنند

54

در شرایط بهبود اقتصادی که معمولا پس از دوران همه گیری ویروس کرونا ممکن است اتفاق بیفتد، باراریابی که همانا پیوند بین کسب و کارها و مشتریان آنهاست نقش محوری و کلیدی ایفا کرده و برنامه ریزی برای آن دوران از هم اکنون می بایست شروع شود.

به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، کویید – ۱۹ در واقع یک بحران بی سابقه است، سرعت گسترش و شیوع این ویروس و تاثیرات آن بر خانواده ها و زندگی روزمره منجر به ایجاد احساس عمیقی از ترس، اضطراب و سردرگمی در بین مردم شده است.

این ویروس تعداد بسیار زیادی از مردم را به کام مرگ کشانده و این واقعیت را ادامه می دهد که کویید – ۱۹ در واقع یک فاجعه ای است که در جهان روبه افزایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر فایل زیر را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شاخص اقتصاد