رجوع سریع فناوریهای دیجیتال بخاطر بیماری همهگیر کرونا به بهبود هرچه پرشتابتر شرایط کمک میکند. بدینوسیله، میتوان با توانمندیهای دیجیتال سازمانتان همگام بود و به آنها سرعت ببخشید.
تاکنون بیشتر مدیران اجرایی مجموعهی C به گونهای شرکتهایشان را هدایت نمودهاند که حداقل بخشی از کسب و کارشان را به صورت دیجیتال درآورند و بدینوسیله از کارمندان شان حمایت و به مشتریانی خدمترسانی کنند که بخاطر بحران بیماری کرونا با محدودیتهای مرتبط با جابجایی مواجهند.
به گفتهی CEOیک شرکت بزرگ در عرصهی فناوری: شاهد چیزی هستیم که به طور حتم، به عنوان یک نوع دورکاری تاریخی و دسترسی دیجیتال به خدمات در همهی حوزهها از یادها نخواهد رفت.
در حقیقت، دادههای اخیر بیانکننده آن است که در مدت حدود هشت هفته در زمینه رسیدگی دیجیتال به امور مشتریان و کسب و کارها، پنج سال جلو افتادهایم. بانکها و گروههای خدماتی به فروش از راه دور روی آورده و شروع کردهاند به صورت دیجیتال، با مشتریانشان ارتباط برقرار کنند تا بدینوسیله، ساز و کارهای انعطافپذیر پرداخت برای وامها و رهنها ایجاد کنند.
به عنوان کسب و کار اصلیشان، خواربارفروشیها به سفارشگیری و تحویل آنلاین روی آوردهاند. در خیلی از محلههای مدارس به طور کامل به یادگیری آنلاین و کلاسهای درس دیجیتال روی آوردهاند. پزشکان از راه دور، طبابت میکنند و وجود ساز و کاری انعطافپذیر بیش از پیش، آنان را در این مسیر موفق میکند. تولیدکنندگان به طور فعال در حال ایجاد برنامههایی برای کارخانههاییاند که «تعطیل شدهاند» و یا زنجیرههای عرضهای که به کار مشغولند. میتوان به این فهرست موارد دیگری را هم افزود.
همراه با بازگشایی برخی از مناطق در محیطی که در آن شدت قرنطینه کاهش یافته (و این احتمال هست که دوباره، قرنطینه اعمال شود)، کسب و کارها درحال بررسی این مسئلهاند که چطور میتوانند دوباره با سرعت تمام به جلو بتازند.
برای کسب اطلاع بیشتر لینک زیر را دانلود کنید.