به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، دوره آموزشی ” تبلیغات و بسته بندی ” روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه و دوشنبه ۲۱بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۸ الی۱۴در ساختمان شماره یک اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود .
در این دوره آموزشی دو روزه شرکت کنندگان در بخش تبلیغات با :
- تعریف و مفهوم تبلیغات و تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان،اقسام گوناگون تبلیغات و تصمیم گیری د رمورد پیام و رسانه
- منطق در تعیین بودجه و هزینه تمام شده تبلیغاتی یک شرکت (برنامه ریزی ،اثربخشی و هدفگذاری در تبلیغات)
- نقش تبلیغات در شکل گیری BRAND و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتریان (A-I-D-A-S در تبلیغات)
- تبلیغات در عصر نوین (اینترنت- رسانه های اجتماعی) و تاثیر تبلیغات بر تصمیمات خرید و میزان فروش (نقش NEURO MARKETING)
- مراحل تهیه یک آگهی تبلیغاتی و انواع تاکتیک های مدرن تبلیغاتی ،روش های کم هزینه برای تبلیغات تبلیغات ماندگار و اشتباهات متداول در تبلیغات و فروش
- احساس و منطق در بازاریابی و ارتباط تبلیغات و شخصیت شناسی مشتریان،اثر بخشی و ثمربخشی در تبلیغات (CPC)
- مدل داگمار در تبلیغات
- نحوه ارایه کارت ویزیت در فروشندگی شخصی
و در بخش بسته بندی با :
۱-تعریف و مفهوم بسته بندی ،تاریخچه بسته بندی د ر ایران و جهان و جایگاه بسته بندی در فرآیند بازاریابی و صادارت (بسته بندی در صنایع دستی)
۲- نقش بسته بندی در شکل گیری BRAND و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتری (بسته بندی و تبلیغات و A-I-D-A-S در بسته بندی)
۳- اهداف مختلف یک بسته بندی و تاثیر بسته بندی بر تصمیمات خرید
۴- نام و لوگو،رنگ،تصاویر کلیدی،تایپو گرافی و هندسه و شکل بسته بندی در بسته بندی (با توجه به کاربری ها و جنسیت ها)
۵-پراهمیت ترین کلمات در ساخت شعار
۶- قانون VIEW در بسته بندی و ارتباط شخصیت ها با نوع بسته بندی
۷- از عدد طلایی چه می دانیم؟
۸-متریال بسته بندی و بسته بندی در دنیای نوین
آشنا می شوند.گفتنی است مدرس این دوره مازیار قاسم زاده است وگواهینامه برای شرکت کنندگان صادر می شود .
علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه به بخش همایش ها و نمایشگاه های پورتال اتاق بازرگانی اصفهان (www.eccim.com) به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری کارگاه های آموزشی می توانند با تلفن ۳۲۲۰۸۴۹۰ و ۳۲۲۰۸۴۹۱ تماس حاصل کنند.