در نظر گرفتن تجربیات مشتریان در ایام کرونا

مراقبت , تفکرات خلاقانه و ابزارهای جدید می تواند نیازهای بحرانی مشتریان را پاسخگو باشد و ارتباط محکم تری در دوران پسا کرونا با انها ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، در مدت زمان کوتاه, کویید ۱۹  زندگی افراد و امرار معاش مردم را در سرتاسر دنیا تحت تاثیر خودش قرار داد. اقشار آاسیب پذیر و تیم هایی که به انها خدمات می دهند مجبور شده اند که برای تامین خود مجددا فکر کنند و دنبال راه چاره ای باشند.

همچنین بطورناگهانی, جهت رسیدگی به معیارهای کارگران روزمزد و معیشت مردم و اگاهی از آنچه که انها نیاز دارند راه هایی را به مردم نشان می دهد که بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. بخصوص در زمان بحران , نحوه تعامل مشتریان با بازاری که از آن خرید می کنند می تواند تاثیر سریع یا تعلل انگیز بر اعتماد و وفاداری فرد  نسبت به آن بازار داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشترفایل زیر را دانلود کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://localhost/parsinews/?p=21685

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • تازه ترین ها

پربحث ترین ها