مراقبت , تفکرات خلاقانه و ابزارهای جدید می تواند نیازهای بحرانی مشتریان را پاسخگو باشد و ارتباط محکم تری در دوران پسا کرونا با انها ایجاد کند.
به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، در مدت زمان کوتاه, کویید ۱۹ زندگی افراد و امرار معاش مردم را در سرتاسر دنیا تحت تاثیر خودش قرار داد. اقشار آاسیب پذیر و تیم هایی که به انها خدمات می دهند مجبور شده اند که برای تامین خود مجددا فکر کنند و دنبال راه چاره ای باشند.
همچنین بطورناگهانی, جهت رسیدگی به معیارهای کارگران روزمزد و معیشت مردم و اگاهی از آنچه که انها نیاز دارند راه هایی را به مردم نشان می دهد که بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. بخصوص در زمان بحران , نحوه تعامل مشتریان با بازاری که از آن خرید می کنند می تواند تاثیر سریع یا تعلل انگیز بر اعتماد و وفاداری فرد نسبت به آن بازار داشته باشد.
برای کسب اطلاعات بیشترفایل زیر را دانلود کنید.