دوره آموزش مجازی ” مدیریت ارتباط با مشتری “به همت مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی اتاق بازرگانی اصفهان سه شنبه ۳ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ الی۱۹برگزار می شود .
سرفصل دوره:
- آشنایی با مشتری و انواع آن و اهمیت مشتری مداری
- ایجاد سازمان و محیط مشتری مدار
- نگرش پیشرفته تفکرسیستمی در مشتری مداری
- افزایش مهارت درک مسائل مشتریان و ارائه راه حل های اثربخش
- اصول طلایی در جذب،ارتباط،حفظ،رضایتمندی مشتریان
- ارزیابی پرسنل و سازمان در حوزه ارتباط با مشتری
- شناخت تیپ های رفتاری
- سفر مشتری و مدیریت تجربه مشتری
- مهارت های گوش دادن فعال
- فن بیان در ارتباط با مشتری
- تن گفتار(زبان بدن) در ارتباطات با مشتریان
- ارتباط تلفنی موثر با مشتریان
- بایدها و نبایدها در حضور مشتری و جملات ممنوعه
- نحوه دریافت بازخورد از مشتری و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان بویژه مشتریان شاکی
- رفع بی علاقگی نسبت به مشتریان
- نحوه انتقال پیام های تلخ به مشتریان و …
علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به بخش همایش ها و نمایشگاه های پورتال اتاق بازرگانی اصفهان (www.eccim.com) به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری دوره های آموزشی می توانند با تلفن 32208490-32208491- 36560 داخلی ۳۱۵۱ و ۳۱۵۳ تماس حاصل کنند.