سلسله رویدادهای مجازی “آن روی سکه” به همت مرکز شتاب دهنده بازاریابی و فروش اتاق بازرگانی اصفهان کلید خورد.
به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، رئیس اتاق بازرگانی صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان گفت: این رویداد مجازی در راستای خلق ارزش راهبردی بلندمدت، همهجانبه، متمرکز و متناسب با زمان و مکان،ثروت آفرینی و کارآفرینی برای زیست بوم بازاریابی و فروش، به عنوان دیباچهای برای مرکز شتابدهنده بازاریابی و فروش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
مسعود گلشیرازی در نخستین رویداد مجازی از سلسله رویدادهای«آن روی سکه»، که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: شتابدهنده بازاریابی و فروش باعث ایجاد، تقویت، توانمندسازی، توسعه و پیشرفت شرکتهای مدیریت بازاریابی و فروش و پرورش افراد مستعد شده و سرمایههای انسانی واحدهای بازاریابی و فروش شرکتها را نیز توانمند میسازد.
وی تصریح کرد: شتابدهنده بازاریابی و فروش منتورها، مشاوران، مربیان و اساتید بازاریابی و فروش را شبکه سازی کرده، توسعه میدهد و موجب طراحی، فرهنگسازی، حمایت از الگوهای بازار زیستی و زیرساختهای بازاریابی موثر و بازارسازی پایدار میشود.
فرشته امینی، رئیس شورای راهبردی شتابدهنده بازاریابی و فروش نیز گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تا سال ۱۴۰۴ به عنوان یکی از پنج مرکز اصلی ارتقا دهنده سطح بازاریابی و فروش اعضای زیست بوم کسب و کار کشور شناخته خواهد شد و برنامههای مرکز شتابدهنده بازاریابی و فروش کاتالیزوری برای این اعتبار است.
وی افزود: راهبرد اصلی مرکز شتابدهنده بازاریابی و فروش،مدیریت چرخه اقتصادی از طریق رابطهسازی، شبکهسازی، جامعهسازی و توانمندسازی زیست بوم بازاریابی و فروش کسب و کار است.
احسان شهیر،مدیر واحد توسعه کسب و کار همچنین در این رویداد گفت: سلسله رویداد «آن روی سکه» با هدف شناسایی، سطحبندی، اعتباربخشی و شبکه سازی اعضای زیست بوم بازاریابی و همچنین، تبیین فرهنگ بازاریابی و فروش حرفهای و اهمیت آن در توسعه کسبوکار، ترویج خرید کالای ایرانی، تقویت فرهنگ مشتری مداری در بازاریابی و فروش برگزار میشود.
وی افزود: رویداد اول با عنوان استراتژیهای بازاریابی و فروش نوآورانه با هدف تبیین مزیتهای بازاریابی شبکهای و فروش مستقیم برای فعالان زیست بوم کسب و کار و با حضور مجازی ۲۸۰۰ نفر از اعضای زیست بوم کسبوکار برگزار شد.
به گفته مدیر واحد توسعه کسبوکار، در این رویداد که به سبک سخنرانیهای TED برگزار شد، ۸ سخنران طی ۴ ساعت به تبیین ابعاد مختلف تکنیک بازاریابی و فروش مستقیم مانند: ارائه اثربخش محصول، نگرش تیمی، باشگاه مشتریان، مدیریت رفتار محصول، اعتماد به نفس، شخصیت رهبری، روش های اقناع مشتری، جلب اعتماد، ارزش آفرینی و ثروت آفرینی پرداختند.
گفتنی است این رویداد در روز سهشنبه هفتم مرداد ۱۳۹۹به صورت مجازی برگزار شد و در نظر است رویداد بعدی نیز با موضوع بازاریابی محتوا برگزار می شود.