دوره آموزشی مجازی مدیریت ارتباط با مشتری به منظور کسب تجربیات مخاطبین بر اهمیت مشتری مداری در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد ، جواد الهی مدرس این دوره آموزشی با طرح پرسش “بدترین رفتاری که یک فروشنده با شما داشته و فراموش نکرده اید چه بوده است؟” گفت: مشتری گرایی در سازمان با مدل های مشخصی صورت می پذیرد. مدل هایی که شناخت آن ها به تعامل بهتر با مشتریان می انجامد و موجب تمایز با رقبا خواهد شد.
وی در ادامه قابلیت های ذهنی، قابلیت های درون فردی و قابلیت های بین فردی را به عنوان سه پارامتر یک تعامل موثر با مخاطب عنوان و بر اهمیت شناخت خود، مشتری و محیط رقابت برای یک فروشنده موفق تاکید کرد.
الهی در خاتمه تصریح کرد: برای تبدیل شدن به یک فروشنده عالی، ترس های مشتریان را زیاد نکنید، خوب گوش کنید، اعتماد به نفس داشته باشید و فقط سعی کنید که تمایز خود را به خوبی بیان کنید.