شرکت های چینی چطور بحران بیماری کووید ۱۹ را مدیریت کردند

کشور چین در ۱۲ مارس  اعلام کرد که از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ در ووهان مرکز استان هوبئی چین دیگر هیچ نمونه انتقال جدیدی از این ویروس گزارش نشده است. اقدامات فوق العاده اعمال قرنطینه و محدودیتهای عبور و مرور میلیونها نفر در کنار واکنش سریع پزشکی ظاهراً در پیشگیری از عفونت های جدید موثر بوده اند. درنتیجه، چرخ های اقتصاد چین پس از یک دوره  طولانی تعطیلی دوباره به حرکت درآمده است. کارخانه ها دوباره شروع به تولید کرده، اداره ها دوباره باز شده و مشتریان کم کم از خانه و قرنطینه بیرون آمده و به فروشگاه ها می روند.

پس از برداشتن قرنطینه در چین، حال دوران تردید به اروپا و آمریکای شمالی رسیده و دولت ها مرزهایشان را بسته، هرگونه اجتماع و گردهمایی عمومی ممنوع شده و مردم را دعوت به خودقرنطینگی می کنند.

در این دوره گذار بی سابقه، شرکت خرده فروشی و مصرف کننده مک کینزی در چین، میزگرد مجازی را با مدیرعامل های شرکت های پیشرو در چین که با مشتری و مصرف کننده سروکار دارند برگزار کرده و به گفت وگو درباره تجربه مدیریت عملیات در دوران قرنطینه پرداخته است.

برای آشنایی با این گزارش متن زیررا مطالعه کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

http://localhost/parsinews/?p=21090

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • تازه ترین ها

پربحث ترین ها