بیماری همهگیر COVID19 اولین و مهمترین تراژدی بشری است و تکنولوژی در خطوط مقدم این بحران قرار دارد. بسیاری از این تغییرات که به نحوه کار و زندگی ما شکل تازه ای داده، از کارمندانی که از راه دور کار می کنند تا مشتریانی که خرید خود را به صورت آنلاین جابجا میکنند، متکی به تکنولوژی هستند و از آنجاکه تکنولوژی، بخش زیادی از هر شرکت را با هم پیوند میدهد، CIO ها دیدگاه منحصر به فردی در مورد آنچه که واقعا در حال وقوع است و نحوه مدیریت آن دارند.
به گزارش پایگاه خبری شاخص اقتصاد، در حال حاضر روشن است کهCIO ها در طول شیوع بیماری، نقش اصلی را در هدایت این بحران ایفا میکنند، حتی در حالی که شرکتها با پیامدهای آن دست و پنجه نرم کنند.
COVID19 پدیدهای جهانی است و شرکتهایی از آسیا تا اروپا و آمریکا در مراحل مختلفی از نحوه واکنش به این بحران هستند. ما شاهد ادامه گستردگی این بحران در سه موج هستیم: موج اول ، تضمین ثبات و تداوم تجارت همزمان با مهار بحران؛ موج دوم، نهادینه سازی شیوههای جدید کار؛ و موج سوم، با درس گرفتن از بحران برای اولویتبندی تحول فنآوری به منظور جهش.
برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را دانلود کنید.