شرکت ها آنچه را که در واکنش به آزمون دشوار انجام می دهند، تعریف خواهند کرد یا توسط آن تعریف خواهند شد.
سالهاست که مدیران اچرایی روشنفکر بدنبال نقطه مطلوبی بین مسوولیت خود برای به حداکثر رساندن سود از طرف سهامداران و تمایل آنها برای یافتن یک هدف در میان موضوعات زیست محیطی، اجتماعی و حکومتی به نمایندگی از طیف وسیعی از ذیتفعان از جمله مشتریان، جوامع و کارمندان هستند، سپس کووید ۱۹ پیش آمد، از آنجا که مشاغل کوچک و بزرگ تعطیل شدند و میلیونها نفر به انزوای اجباری روی آوردند، شدت بحران ویروس کرونا، مدیران اقتصادی را با چالش همیشگی مواجه می کند.
این همچنین از آنان یک لحظه تفکر وجودی را می طلبد، چه چیزی هدف شرکتشان، دلیل اصلی برای بودن و تاثیر آن بر روی جهان را تعریف کرد؟
چرایی و چگونگی این موضوعات را در فایل زیر دانلود کنید.