رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شبکهسازی نقش حائز اهمیتی در موثر کردن فعالیتهای بخش خصوصی در فضای کسبوکار کشور دارد و اتاقهای بازرگانی، ابتدا باید درراه شبکهسازی بین اعضا گام بردارند و سپس به سرمایهگذاریها و نظاممند کردن آن توجه کنند.
به گزارش پایگاه شاخص اقتصاد و به نقل از اتاق آنلاین،مسعود گلشیرازی در هفتمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: توسعه صادرات در شرایط تحریم و شبکهسازی میان اتاقهای بازرگانی بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .
گلشیرازی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز تنها قدرت لابی و چانهزنی اتاقهای بازرگانی نیست که باید موردتوجه قرار گیرد، بلکه مسوولیت اجتماعی و بهبود زندگی مردم دو رکن مهم رسالت اتاقهای بازرگانی محسوب میشود.
او خواستار توجه اتاقهای بازرگانی به تقویت مراکز رشد و استارتاپها شد تأکید داشت که برای داشتن فضای اقتصادی زنده و مؤثر، اتاقهای بازرگانی باید به سمت اتاقهای نسل دو و سه که در دنیا مرسوم هستند، هدایت شوند.